gamzett Benim de hep merak ettiğim bir konuydu ovülasyon testiyle gebelik anlaşılır mı sorusu😄 yaptım ve sonuç bu
myangelson gamzett yani ikisi de aynı koyulukta ya da t cizgisi kontrol çizgisine göre daha koyu 😅 senin testin rengi pembemsi olmuş tam kırmızı çıksaydı daha çok anlasilirdi tabi ama bu da pik çünkü ikisi de aynı siliklikte 😅
gamzett Yumurtlama günüm değil hamileyim o yüzden yaptım ovülasyon testiyle anlaşılıyor mu kanıtlamak için😊
noble1 gamzett heee tamam şimdi anladım :) ben de kürtajdan sonra bi kaç kere denemiştim beta sıfırlanana kdar pik görünüyordu aynen :)