Kızlaaar yine benden bir post :) bu aralar karnımın belirli bölgelerinde sertlik var bebek olduğuna eminim bir yerlerini sürekli dayıyor uzun süre böyle devam ediyor hatta devamlı karnım yamuk yumuk eskisi gibi çok fazla harekette etmiyor yerimi daraldı yoksa suyu en son normaldi ama bu durumun suyla alakası olabilir mi sizce? Tecrübeli anneler?