Zehra-12455 31+5 Kızlar meraba aranızda bebek hareket edince yada normalde vajinnızda batma hisi ağrı değil ama sanki heran bişey akacak ordan gibi bir his yaşayan varmı normal mi bu
Damlakahriman Ben 37+3 üm hala var ara ara sürekli oluyo sanki elini çıkarıcakmış gibi normal bir sıkıntı olmaz erken doğum vs belirti değil korkma 😂🤗