Serendipty ben kapsül kullanıyorum gebeliğimin en başından beri
Haftada bir kez
Hatta doktora bununla ilgili d vitamini verdiği gün sordum hamileler d vitamini kullanamaz die araştırdım sakıncalı olduğunu okudum dedim
Doktor direk yanlış yerden araştırma yapmışsın asıl hamileyken daha çok ihtiyacınız var d vitaminine dedi
Doktorum prof. bu arada