Bugün 23 haftalık oldum. Serklajım var ancak kesenin yarısı içerde yarısı dışarda kanamam var. Çam sakura hastanesine sevk edildim. Sancım yok ntsye bağlıyım. Çocuğu içerde tutmaya çalışıyorlar. Ciğer geliştirici iğne yapıldı. Tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım. Ne olursunuz dua edin. Riskli günleri atlatıp bebeğimi kucağıma alayım. Birde böyle bir şey yaşayan oldu mu? Bebeğini sağlıkla kucağına alan? Çok korkuyorum dua ediyorum