Kızlar inanılmaz yorgunum artık 🥺
Hep sola yatmamız gerekiyormuş bende hep sol tarafıma yatıyorum artık inanın sol kolum popom kemiklerim ezilmiş resmen bazen sırt üstü yatıyorum uykuya dalayım diye bu sefer vicdan azabı çekiyorum bebeğe kan basıncı olmuyor diye hamile yastığım da var U şeklinde o bile kurtarmıyor artık ne olacak böyle 🥺 daha 7 hafta var doğuma bide bende karın kasılması sorunu var sertleşme oluyor stres yapınca kafayı yemek üzereyim artık bu arada 30+4 günlük hamileyim