Kahverengi_ruya yenidoğan ünitesi yok tmm da. doğum yapılıyor o hastanede gayet. neden çevirdiler ki sizi. ekstra bi durum mu gelişti? haftanz da erken değil. bnde orda yapmayı düşünüyorum doğumu ama başka yere yönlendirme falan diosunz tedirgin ediyor bunlar. oraya odaklnmıştım bnde😥