Kubrakarahan günde 4 prilam içtiğim günlerim oluyordu doktor tavsiye ile. Hep korkum vardı acaba zarar veriyor mu diye bazen kafama göre azaltıyordum midem bulanmıyor gibi olunca doktor bebek için asla zarar olmıcağını aksine bebeği besleyecek vitaminler var bu ilaçlarda dedi ve rahatladım. Çok şükür 3 ay bitiminde zaten kendiliğinden günde bire düşürdük bulantım kesilince yanında diğer ilaçlara devam
Sıkma canını hiç Allah’ın izniyle kötü birşey olmaz bebekine doktor tavsiyesinden çıkma yeter ki ☺️