umutkaplidunyam Merhaba anneler ve anne adayları 🥰 şeker yüklemesi yaptırmadım doktorum açlık ve tokluk kan şekerine baktır dedi açlığa hastanede baktırdım tokluğada sağlık ocağında baktırıcam da, tokluk kan şekerine damar yolundan mı parmaktan mı bakılıyor?
Simayla umutkaplidunyam bende de istedi aclık bakıyormuş ama tokluk sağlık ocağında bakıyormuş ben evde parmakta kendin yapacam bakacam sağlık ocağı da ki eve hemşire öyle dedi