Canım benim de bebişim kız. Karın bölgemde hareketlerini hiç hissetmiyorum hatta baya tedirgin oluyorum bu konuda. Niye hareket etmiyor diye düşünüp duruyorum devamlı. Ben de hareketlerini hep kasıkta ve vajina bölgesinde özellikle çok hissediyorum. Vajinamda bir baskı varmış gibi, titreşim gibi hissediyorum. Burada hep okuduğuma göre de normalmiş bu😌 zamanla çıkıyormuş yukarı bebişler.🫶🏻