haniferesko Kızlar merhaba, ben kronik farenjitim. Sabahları öksürük krizleriyle uyanıyorum. Sezaryen olma ihtimalim var, dikişlerle nasıl olacak. Çok korkuyorum dikişler patlar öksürürken ağrım çok olur diye aranızda var mı böyle olan ?
Happybabyyyy haniferesko o dikişler öyle kolay kolay patlamıyor canım merak etme öyle bişey olamaz doktor söylemişti ☺️
haniferesko Happybabyyyy çok korkuyorum ya şuan bile öksürünce insanın kasıklarına sancı giriyor, ağrıyor 🤦🏼♀️ İlk doğumum normaldi gerçi o zaman hastalığım yoktu 🤷🏼♀️