Kızlar bu ay da gecikmeli olucam sanırım 11 gün geçti geç döllenme olabilir diye düşündüm ama adet olucam diye test yaptım negatif 2 gün ğecikme oluşumda kan verdim negatif tarlusal aldımm bugün adet ne zaman sökülüyor trlusal kullanınca kaç gün sürer bilgi verir misiniz geç döllenme olsa simdiye ögrenirim demi🥺🥺🥺