hunilimom Kızlar 12 haftalık geneyim 2 gecedir sol.tarafima yatınca sanki damar atması gibi bise hissediyorum 11.haftaya girdiğimden beride sol tarafa yattigim zaman bi siskinlik hissediyorum bilgi verirmisiniz bebekmidir onu mu hissediyorum acaba 🙏🙏🙏
Emell hunilimom bebek büyüdüğü için sol tarafında ağrı ve acı oluyo canim. Bu arada bebeğe giden damarları ezmedigin tek pozisyon sola doğru yatmak. Sırtüstü ve sağ taraf önerilmiyor.
Burcu35 hunilimom doktorum 30.haftadan sonra sol tarafa yatmak gerekiyor o zamana kadar solunu çürütmene gerek yok demişti canım. Sende bi sor istersen doktoruna