RabiaCakici Merhaba Arkadaşlar. Doktorum idrar yolu enfeksiyonu icin bi antibiyotik verdi 2 gün kullandım ve ishale sebep oldu bırakmalımıyım bilemedim bırakırsamda enfeksiyon çoğalır diye korkuyorum randevum haftaya persembe acaba böyle bişey başına gelen var mı ?
Goziozi RabiaCakici merhaba bende idrar yolu enfeksiyonu oldum ve doktorum sulcid verdi antibiyotik kullandım ve ishal oldum günde 4 5 kere çıkıyordum 3 4 gün kullanıp bıraktırdı doktorum bana
ErdAys58 RabiaCakici Kullan Canım daha iyi olur eğer kullanmassan bebege geçer Allah korusun bende kullandım yeni bitti enfeksiyon geçti çok şükür 🥹
Semanur0902 RabiaCakici bende idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik kullandım. Bende de aynı etkiyi yaptı ama bırakmadım.
Goziozi RabiaCakici hiç bilmiyorum yeni kullandım zaten ayrıca toz şasede verdi onuda kullandım haftaya kontrol bakalım
Rakibe Merhaba ben de yaşadım, ishal için muz yemeyi dene belki geçer ben böyle yaptm. 36 haftama girdim enfeksiyon geçmediği için ben sık antibiyotik kullandım. Bol su için geçmiş olsun.
RabiaCakici ErdAys58 ErdAys58 inşallah bendekide biran önce geçer. Bende kullanırsam bebege etki eder diye korktum yan etkisi falan olmuştur diye
Beren5591 Tamamla derim,ben hata yaptım korkup 2 3 tane için bıraktım,sonra daha da sıklasarak arttı enfeksiyon,antibiyotige direnç kazanıyor öyle yapınca bakteriler ,sayısı hatta saatine kadar uyulmalı