Aiise önce yaptırmama kararı almıştım. Ama sonra bebeğime bilincli ve güclü bir anne olmak istediğim icin yaptırdım. Beklemek cok stresliydi. Sonuca tevekkül edecektim elbette aldırmak asla niyetim değildi ama doğum sonrası evladıma yetebilmek adına yaptırdım. Pişman değilim. Cok sükür sonucumda iyi cıktı 🙏🏻