Beyzabasyigitt Kızlar bugün merdivenlerden inerken ayağım kaydı bacağımın üstüne doğru düştüm şükür ki karnımdan yana bir sıkıntım olmadı ama kasık bölgemde ağrı var acile gitmeli miyim sizce 19+3teyiz bugün
ggamze_akdemir44 Beyzabasyigitt bir şey olmaz. Bu kadarda evhamlanmayın. 24 haftalığım bende merdivene yapıştım bugün
Beyzabasyigitt ggamze_akdemir44 Bende çok üstünde durmadım ama ağrı başlayınca bi korktum doğrusu hamileliğimin başından beri ilk defa düştüm başıma gelmediği için de ağrı normal mi onu bilemiyorum
ggamze_akdemir44 Beyzabasyigitt düştün ya psikolojik olarak da oluyor. O en güvenli en korunaklı yerde bir şey olmaz Allahın izniyle daha 19 haftalık küçücük yani
Melekannee17 Beyzabasyigitt canım millete bakma içinde bir şüphe varsa git. Umuyorum ki hersey yolundadır zaten bu da içini rahatlatır mis gibi kafan rahat olur