Kızlar moralim çok bozuk ya 19 haftalığım ama bebeğimin hareketini hissetmiyorum muayenede sorun çıkmıyor hareketli oluyor . Böyle bazen karnımda Ağrı gibi bir şey oluyor acaba o mu hareketi diyorum bilmiyorum ki nasıl duygu. İlk hamilelik ondan mıdır