Gebeyim-32 8+1 deyim 2 gecedir ayaklarımın altı avuç içlerim ve yanaklarım alev gibi ya , ateş basmasından uyuyamıyorum kıpkırmızı oldum normal mi bu napıcam bana bi çare uyumak istiyorum
Gebeyim-32 Valla kış günü soyunup uyucaz o zaman doğuma yakın şimdiden böyleyse 😂 analık zor 😅 şükür gece uyumuşum iyiyim saolun mesajlarınız için Tusemciiim PrensesAnnesi-
PrensesAnnesi- Erkek olucak derler ama bilemedim benimde ayaklarım sıcacık 7+3 teyim kızımda ayaklarım deli gibi üşürdü
Tusemciiim Gebeyim-32 37. haftadan sesleniyorum sana, geceleriii haraaam 🥴😅 Ayak altlarım yanıyorrrrr 🔥 Bacaklarım huzursuzlanıyor sabaha kadar fayansta Ali rıza efendi gibi geziniyorum 🤣🤣
Gebeyim-32 Tusemciiim yaaa demee şimdiden başlaması kötü oldu o zaman bana , senim az kalmış neyse ki doğumun sağlıkla olur inşallah .
Tusemciiim Gebeyim-32 Haftan ilerleyince magnezyum kullanmaya başlarsın rahatlatır seni biraz 🤍 Teşekkür ederim hep beraber inşallah 🥰