Mervesad bebekler göğüs ucunu almaz hemen zaten. Kahverengi kısmı alırlar ağızlarına meme ucu ağız içinde kalır.
Hiç böyle düşünüp strese girmeyin.
Gebelik seminerinde doğru emzirme dersinde ebe demişti. Benimde hiç yoktu ilk hamileliğimde ama bebişler meme ucunu değil kahverengi kısmı alıyorlar sonra sonra meme ucu büyüyor zaten❤️
Ama içiniz rahat etmez ise. Enjektörün uç kısmını kesin ters takın. Göğüs ucunuza yerleştirin çekin o zaman da çıkıyor ve hastanede ebeler de öyle yapıyor bebiş ememediği zaman.