30 +4 ten selamlar 😂
, aklıma bişey takıldı , şimdi yaz günü dogurcaklar , hastanede kalıp kalcagimiz 2 veya 3 gün , bu surecdede bebeğin göbeği dusmucegine göre
Neden alttan çıtçıtlı zıbın koyuyoruz hastane çantalarına , hepsini bağlamalı veya yandan çıtçıtlı koysak olmazmi ?