Kızlar ben acile gittiğim için randevum iptal edildi 39 haftaya doğru gidiyorum numune hastanesinde irtibatta olduğunuz doktor varmı acaba yardımcı olur musunuz bana kontrol amaçlı gitmem gerekiyor 10 gündür hanstanehye gitmiyorum en erken randevum 10 gün sonraya oluyor zatn doğumum gelmiş oluyor ama bebeğin pozisyonu falanda önemli sezeryan mı normali bişey denilmedi daha ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz bana