ipeka1 Sanırım mantar oldum,cok kasintim var kaşıyınca da Cok canım yanıyor tuvaletten gelemiyorum su degiyince rahatlıyorum boyle bisey yasayan var mi varsa ne kullandınız kontrolüm bu hafta ici ama dayanamıyorum ya
reisMom ipeka1 su rahatlatır evet ılık suya biraz sirke dökün ve icinde vajinanınızı Bi 10 bekletmeye calışın zamanla icerisini temizliyor sirekli su aşırı yogun bir mantar enfeksiyonum vardı ve 2 günde bir sirekli su yaparak gecirdim ilac lar hic bir işe yaramadı
yesillimonn ipeka1 Fitil ve travazol krem veriyorlar genelde ama krem tek başına fayda etmiyor muhakkak fitil kullanmalisin istersen acil den giriş yaparak doktora yazdır cok fena oluyor mantar 🫤
Guzelanne56 ipeka1 kontrole gıdıp doktor kontrolü sonrasında fitil verecektir ilaclar rutın oluyor ama hamılelık durumunuz varsa doktor onayı olmadan ılac kullanmayın
ipeka1 Ftma4646 kullandım fakat faydasını göremedim , 25 haftalık gebeyim fitil vs kullanılıyor mu bilen var mi
Oznur-96 ipeka1 fitil kullanıyosunuz ama doktorunuz yazması lazım kafanıza göre fitile izin verilmiyor
Ezgi0755 ipeka1 doktorunuza sorun tabi ki öncelikle de bna iki tip fitil verdi bna iyi gelen gyno-lomexin 600 mg ovül oldu 3 gün arayla 2 adet fitil çıkıor içinden yanında tek şase antibiyotik bir de ayrı bir ilac verdi Kasıntım yoktu idrar kültürü verdim orda cıktı tedaviye baslamıştık şimdi mesela 37 haftadayım ellerim ve ayaklarım kabardı dokunduğum bir sey bna alerji yapıormus bna verebildikleri tek ilaç bepanthol sensiderm oldu oda azaltıyor sonra gene aynı sizi o yüzden anlayabiliyorum inşallah bir an önce kurtulursunuz