Busratye Bu sabah doktor alttan muaynede doğum için uyarı verdi . Sorum midemde kramp kasılma gibi birşey oluyor bebek sertleşiyor ama güğüs aramın biraz aşağısı karnım üstü feci şekilde kasılıyor gelip gidiyor ama düzenli değil ne bu mide ağrısımı gaz sancısı mı yoksa kasılma mı
Atlasbebe Busratye benim aynen öyle oluyor.37+2 haftamdayım doktorum normal diyo özellikle akşam saatlerde başlıyor sabaha kadar devam edyo😔 kasılmakdan ölücem resmen
Busratye Esra___ evet bende bunun ne olduğuna anlam veremedim . Ne olabilir mideye böyle kramplar giren çıkan oldu mu
Esra___ Busratye benim de oluyordu o haftalarda Cnmm mide krampları doğuruyorum sanıyordum 40+2de doğurdum 🤦🏻♀️ İnan o sancı başlasın anlamaman mümkün değil sen yine de bi doktoruna görün tabi
Busratye Doğum sancısı diye gidip gaz sancısı olduğunu öğrenenler oluyordu onlar nasıl bir ağrıyla gidiyorlardı doktora benimkine benziyor mu