Herkese selam :)
Hamileliğimde forumu takip ederken, ben ne zaman yazacağım acaba diye düşünüyordum. O gün geldi çattı. Doğurdum, 15 günlük olduk bile💕
40 +4 ‘te idim. Sancım ağrım yoktu, rutin kontrole gitmiştim. Doğurmak istiyordum çünkü eşimin izni bitiyordu. Doktorumdan doğumu başlatmasını istedim yalvar yakar. Hastaneye yatışım yapıldı fitil koyuldu. Sancılar başladı nst çıldırdı 😂 ama hiç açılma olmadı. Baştan beri kararlıydım ıkınacaktım normal doğuracaktım. Ama hiiiiç öyle olmuyormuş. Sezaryenden ödü kopan ben gece yarısı yalvarmaya başladım. Zaten açılma yoktu doğum ilerlemiyordu. Epidural vurduracak kadar bile ilerlemedi. 2 cm de kaldık. Oda ebenin zorlamasıyla oldu. Doktorumla devamlı telefondaydık. Daha fazla ısrarcı olup direnmedim. Zaten sancılarım dakikaya düşmüştü. Artık gelmesini istedim. Hemen ameliyathaneye aldılar. Beni kurtarın diye yalvarıyordum herkese. Ama belimden iğneyi vurulunca oh dedim. Dünyaya yeniden gelmiş gibi oldum. Asla sezaryen olmam diyen ben , ameliyat masasında yorgunluktan uyukladım, güldüm konuştum. Yarım saat bile sürmeden kızımı gördüm. Ayy o an çok şaşırdım :) hiç ağlamıyordu öyle çipil çipil bakıyodu anasının yavrusu 😍 neyse sonra doktorum beni perde pilavı gibi sıkıca kapattıktan sonra odaya yolladı. Hemen emzirdim bebiskomu.
İlk ayaklanma olayı biraz zorladı ama benim acı eşiğim düşük. Hemen sezaryen korsesi taktım. O çok iyi geliyor mutlaka kullanın. İki gün hastanede kaldım. Eve gelir gelmez duşumu aldım. 10 günde toparladım. Şuan 15. Gündeyiz çok rahat oturup kalkıyorum , rahatça tuvalete çıkıyorum. Tabiki dikkat etmekte fayda var daha iç dikişlerim taze. Normal doğum olmadı diye üzülmüştüm ama doktorum çok teselli etti bu konuda. Hırpalandıktan sonra bir anlamı yok önemli olan bebeğim ve benim mutlu rahat olmam. Demem o ki Sakın sezaryenden korkmayın. Zaten herkesin hikayesi başka :)
Burdan en büyük teşekkürümde anneciğimle kocacığıma. Annem bebeğime, eşimde bana çok iyi baktı 🫶🏻❤️
her ne kadar istediğim gibi ilerlemese de benim için pozitif bir hikaye oldu :) Şimdi yanımda kuş gibi uyuyor. Nefes sesi kulağımda💕
Doğum yapacak arkadaşlarıma şimdiden kolaylık diliyorum her şey gönlünüzce olsun. He bir de bol bol uyuyun uykunun keyfini çıkarın 😂