Zerda_rosi ben yaşıyorum
dgnelvan ne zamandan beri
Zerda_rosi benimde yok eşimin var o sebeple yararlanıyorum
Hilallsili96 benimde yok ama eşimin var sen başvurdunmu oturum için
Zerda_rosi evet doğumdan önce aldık
Hilallsili96 ben 9 ay oldu 37 haftalık oldum ama almadım
Zerda_rosi daha yeni o 1 sene oldu
Zerda_rosi 2 sene oluyor
dgnelvan oturumunuz aldınızmı