Poncik38 Zerda_rosi doğum yapmadN önce son zamanlarda 1000 euroya yakin veriyorlarmis diye duydum ama henüz tam bilgim yok ne kadar vercekler.
Zerda_rosi Poncik38 peki msl dogum ucreti nasıl alınıyor kart a mı gönderiliyor yıksa anne gidip alıyor nasıl alınıyor direk babaya mı gönderiliyor
Poncik38 Zerda_rosi kadın doğum doktorunuz doldurmanz için Bi kaç tane kağıt veriyor onları doldurup caf diye Bi yer var oraya gönderiyorsunuz. Onlar da zamanı gelince banka hesabiniza atarlar
Poncik38 Zerda_rosi bide o caf dediğim yerden cocuk parası da alabilirsiniz her ay düzenli olarak doğumdan sonra. Ama oturumnz olmadığı için tam Bi bilgim de yok . İlk bebeğiniz mi başka cocugnz varmi
Zerda_rosi Poncik38 evet oyle bi kagıt verildi bize şey için hastaneye odedügimizn parasını geri almak için di
Poncik38 Zerda_rosi yok ben ikinciye hamileyim . İlk çocuğum için cocuk maaşı alıyordum 3 yaşına gelince kestiler . Ama dogumdan sonra iksi için de alınıyor her ay
Zerda_rosi Poncik38 niye kestiler duyduğuma göre 18 yaşına kadar veriliyor doğrumu bu bide ne kadar alıyorsunuz
Poncik38 Zerda_rosi işte dogumdan önce bir kere vercekler 1000 euorya yakin ama tam bilmiyorum ne kadar. Doğuma yakın vereceklermiş
Poncik38 Zerda_rosi 25 haftalık tam . Kızım olcak inşallah. Bende daha hicbiseu almadım bile . Siz kaç haftaliksunz