Sancı var mı anlayan var mı?
Ilayy_da sancjn yok merak etme
Sureyya1 teşekkür ederim 🌸
Sancın yok ve bebeğinin kalp atışları çok güzel hiçbir sıkıntı yok nst de
Atiyeg teşekkür ederim 🌸