Iremaydmrr Kızlar merhaba Zeynep Kamil Üsküdar hastanesine gidiyorum tam teşekkürlü bir hastane özellerde kimse ne yazik ki verdiğimiz paranın karşılığını veremiyor. Bilen veya daha önce doğum yapmış yakınınız varmı bu hastane de