Nermin_n 30+2 yiz.Çarşamba günü gittim doktora gayet iyi kilosu boyu dedi ama söylemedi ne kadar olduğunu.sadece 3,5 kilo almışım çok normal dedi diyetisyenim.Gebelik şekerim var bir kızım var 30 aylık.Doğum nerdeyse geldi çattı kapıya sanki daha hiç öyle bir durum hamile gibi hissetmiyorum kendimi.😊