Kizlar hastaliklardan bir turlu kurtulamadm. Simdide 3 gundur yemek borumda asiri derecede yanma oluyor sabah aksam surekli hic gecmiyor bisey yiyemiyorum dogru duzgun. 2 gundur bebegimin hareketleride azaldi. Reflumudur acaba bu bilemiyorum belirtileri oyle. Ne onerirsiniz. Zaten hamilelikten once gastrit olmustum. Asidin azalmasi icin ne yiyip ne iceyim kotu bi durummu bebege zarar verirmi ilac tedavisimi gerek. Basina gelenler anlatsin lutfen 😔