Sumyye Hayırlı geceler tup bebek de 2 . Denemem ve bu pazartesi test vereceğim ama hiç birsy hissetmiyorum sadece bel ağrım ve hafif kasik agrim var benim gibi olan oldu mu duanızda beni de unutmayın
Berfunaz Sumyye Rabbim en güzel şekilde nasip etsin inşallah ❤️ . Sağlıkla bebişin olsun kucağına almak nasip olsun inşallah .
Ceren1993 Sumyye tüp bebek değil ama hamileliğimde hiçbir belirtim yoktu gecikme dışında ama zaten düzensiz oluyordum tek sıkıntı belim çok ağrıyordu hala da ağrıyor
Sumyye Hani kimileri lekelenme görmüş tutunma lekelenmesi falan o da yok bende bilmiyorum Allah razı olsun sağolun insalah olur bu sefer