Koc-senaa Selam kızlar 8+3 haftalık gebeyim akıntımın rengi sarı bazen kahverengimsi geliyor. Düşük tehlikesi olabilir mi ? Nedeni ne olabilir sizce şimdiden teşekkür ederim.
sozer1 Koc-senaa hamilelikte hep akıntılar oluyor ama kahverengi normal değil diye biliyorum mutlaka resmini doktorunuza atın
M-Y2020 Koc-senaa hem aynı şikayet ile gittim kırmızı olmadığı sürece sıkıntı olmaz dedi ama genede baktı ultrason ile kanama alanı yoktu iki kere oldu kesildi enfeksiyondan da olabilir dedi baktı temizdi
Tugce_acrr45 Koc-senaa canım benimde olmuştu o haftalarda kahverengi su gibiydi yerleşme kanaması dedi doktorum bir sorun olmamıştı
Kbraoguz Koc-senaa endişelenme bende de o şekilde olmuştu alttan ultrason ile bakıldı ve kanama alanı olmadığı sürece sıkıntı yok dedi. Farklı renklerde akıntılar olabiliyor hamilelikte. İlerde daha da değişecek
Koc-senaa M-Y2020 M-Y2020 Bende enfeksiyondan şüpheleniyorum.Enfeksiyon için ne yapmam gerekiyor acaba