8 haftalık bel agrısı normalmi
Yagmur_54_61 normal. Tüm adet belirtilerinin olması normal. Çok yorma kendini
Yagmur_54_61 bizde 8 olduk ölüyorım bel ve dört ağrısından yok böyle bir ağrı
Melekavsr teşekkür ederim