zeynozey hamileyken emzirmeye devam ettim ek gıdaya da başladım ne olur be olmaz diye sonra kendisi bıraktı.Devam etseydi emzirecektim.Bu şekilde emziren kuzenim ve gelinimiz oldu bi sıkıntı yaşamadılar.ne kadar emerse Okadar kar diye düşünüyorum.Ama dediğim gibi yemenize içmeniz sağlam olsun.Değerlerinize sürekli baktırın.Zaten doktorunuza söylerseniz gerekli takviyeyi verir size.