Melekavsr Kızlar selam, 30. Haftadayım 2 gün önce doktor kontrolümde bebeğin doğum pozisyonunu aldığını söyledi doktorumuZ. Başı aşağı dönmüş yani. Sanki biraz erken değil mi sizin kaçıncı haftada döndü bekbekleriniz?
beyzacmvrc Melekavsr 29 da döndü bu haftalar da dönmesi beklenir iyi bişey bu erken doğum riski falan yok onunla alakalı değil demişti bana sonrs her gitmem de hala baş asagiydi en son dün gottm 34+6 ydim yine aşağıdaydi
Neslikrs Melekavsr hayır erken değil zaten o aralar dönüyor benim 36 oldı hala dönmedi bu saatten sonra zor dediler
Busrabbygt Melekavsr korkulacak bir şey yok canım. Ben 36 haftalığım ve yaklaşık 2 3 Aydır baş aşağı normal doğum pozisyonunda :)
Tugrann-annesi0404 Melekavsr Ne erkeni benim ilk gebeliğimde 27 haftada dönmüştü ve gayet güzel bir gebelik geçirmiştim. 40+2 de doğmuştu. Endişelenme normal her şey
Melekavsr Neslikrs doktorum normal doğum istediğimi duyunca çok şaşırdı. Senin sezeryan mı olucak o zaman?
-Bal123- Neslikrs benim kızımda dün dönmüş daha 36 haftada 😂 dönme şansı var sezaryen diyorlardı normale döndü