Dkmsnsmsp Selam kızçeleeerr bunalımda gibi hissediyorum kendimi saçımı küt kestirmek var aklımda rahatlıyorum öyle saçım şuan totoma gelmek üzere iki sene önce küt kestirdim doğumdan sonra suan baya uzun yine kestiresim var kestirsem mi acaba 🤨🤨🤨🤔🤔🤔🤔
meraklimel Dkmsnsmsp yakışıyorsa kestirin hemenn bebekler çok meraklı oluyor saç çekmeye😁 uzun zor oluyor havalar sıcaktı, bakımıydı, şekillendirmesiydi vs vs ama benim gibi sonradan pişman olacaksanız yeltenmeyin bile psikolojim bozuldu resmen 😁
Evafor Dkmsnsmsp doğumdan sonra. Ense ve önlerde boynuz gibi makasla kesersinya öyle dökülüyor işte bence kestirin cunki istemesenizde bayağı dökülecek 😂
Dkmsnsmsp derya61_ doğuma 3 ay kaldı kız benimde ama bi yandan kıyamıyorum bi yandan kestir gitsin anasını satim diyom😃
derya61_ Dkmsnsmsp valla ben başta direndim saçım belime kadar bir de ben her gün yıkarım saçıma maşa yapmadan çıkmam. Ona rağmen kafam attı gittim kuoföre küt kestirdim insanı biraz olgun gösteriyor ona dikkat etmek lazım sadece
Dkmsnsmsp meraklimel valla çevremdeki bazı kişiler yakışmıyor kestirdin güzelim saçı diyor bazıları daha güzel olmuş böyle diyo önemli olan kendine yakıştırman bence kestirdim aynı senin gibi kafayı yiyordum alışmışım uzun olmasına elimi atıyorum saç yok tovbe dedim bidaha yok ama yine geldi aklıma kestirmek 😃😃
Sulesulee Kalcalrimda olan saçlarımın omuzlarima gelmesi.. Hamilelikten olduğunu düşünüyorum her gören sacinimi kestirdin diyor anlamsız şekilde kisaldi