Pecabibu Lunalunay merhaba benim de ilk gebelik testim 2.3 çıkmıştı negatif diye hesaplanıyor fakat 4 gün sonra değerim 70 çıkmıştı testi tekrarlayın gebelik durumu olabilir sevgiler