Yenibiranne78 Kizlar doğum bayrama denk gelirse nasıl olucak doktor izinde olursa doktorunuzla konuştunuz mu hiç
beyzacmvrc Yenibiranne78 bayram Haziran sonu galiba 28-29 dimi bı an panik oldum 😂 benimki o zamana kalmaz muhtemelen de
Ftma4646 Yenibiranne78 benimki tam bayrama geliyor ama normal doğum olduğu için ebeler yaptircak zaten doğumu özel hastane olduğu halde
tubimom Yenibiranne78 vay be beş yıl önce ramazan bayramına denk gelmesin diye dua etmiştim bir hafta sonra olmuştu kızım 😀
Kubra-ulas Yenibiranne78 devlet hastanesin de doğuracağım Allah bilir hangi doktor denk gelecek 😄🤦♀️🤦♀️
Yenibiranne78 Benimde 5 temmuz dendi bayramda falan gelirse nasıl olur merak ettim bı sorayım dedim doktoruyla konuşan var mı acaba
Yenibiranne78 Ftma4646 benim henüz normal mi sezeryan mi belli değil iki hafta sonra kontrolüm var doktorumla konuşayım bu konuyu diyorum
Ftma4646 Yenibiranne78 hayır konusmadim ama daha önce iki doğum yaptım özel hastane de .zaten normal doğumu doktor yaptırmıyor ki.ebeler yaptırıyor
tubimom Yenibiranne78 2 cm açıklıkla bekliyordum progestan kullanıyordum hep o hafta bırakmıştım 24 Haziran seçim günüydü
Yenibiranne78 Ftma4646 benim ilk hamileliğim o yüzden pek bilgi sahibi değilim inşallah sorunsuz olur herşey