Tüp bebekti normal doğum yaptım,
tek kararım 40 haftayı geçirmemek ve eğer kendi sancim gelmezse normal dogum sureci uzarsa ve suni sancı teklif ederlerse vb direkt sezaryen isteyecektim
Çok şükür normal oldu ve guzel bir dogumdu dogum hikayemi okuyabilirsiniz daha önce yumurtalık ameliyatim da vardı karın kesim hiç engel olmadı.
Dogum işi bünyeye alakalı kendinize şans verin. Ama işler zora girdiyse sezeryan da candir