Ygmrkya korkma . Ben diş ağrısı için gitmedim hamileyim diye o kadar ağrı olduk vücut kendini kasma gobegim resmen üçgen gibi toplanmıştı . Riskliyim diye çoğu Dr yanaşmadı sonunda birisi kabul etti vücuttaki ağrı geçince normale donmustu. Artık yolda hastaneden hastaneye giderken açıp bakıyorlardı. Ve iyiliğe gitmişim benim pramature bebeğim o bile etki etmiş olabilir dedi ağır bir ağrım vardı artık her yerim sanki sert kasılmış gibi hissediyordum. Ağrı geçince bütün değerler vs normale dönmüştü ihmal etme zaten gidince Dr ince USG de bakıyor ondan snr sknt yok çekim dolgu neyse yapabilir ve b sınıfı antibiyotik kullanabilir yazıyor . Önce kadın doğuma snr dişçiye gitmiştim o onay kağıdı olmadan yapmıyorlar birşey cnk