yasminyasmin Merhaba kızlar, Gebelikte kaçıncı haftadan sonra hangi takviyeleri kullandınız ? Paylaşırsanız çok sevinirim.
yasminyasmin Teşekkür ederim folik aside başladım 7+2’yim Doktorum başka bir şey önermedi. Gebeliğim daha önce hangi takviyeyi ne zaman başladığımı hatırlamıyorum.
CayGetireyimMi yasminyasmin ilk 3 ay folik asit yeterli canım sonra multivitamin sorada ek olarak balık hapı ve kan d vit de ekleniyor
yasminyasmin CayGetireyimMi çok teşekkür ederim. Aslında ilk gebeliğimde kullandığım ilaçların ismlerini ve tarihlerini defterime not etmiştim ama deprem bölgesinde eşyalarımızı öyle bir yere çıkarıp koyduk. Bulmam mümkün değil. Geç kalmak da istemedim. Devlet hastanesine gidiyorum doktorum belki önermez diye de kaygılandım. Çok teşekkürler 🌸