Mervisnese Kızlar halk arasında hamileyken çok üşürsen erkek eğer sıcak başarsa kız diyorlar doğruluk payı varmi ?bu arada ben 10+6 haftaligim 😊
Muhammedamine Mervisnese her hamileyi arada sıcak basar arada üşüme tutar hormonlardan dolayı . Bikaç hafta daha bekleyin bu tarz hurafelere bel bağlamamak lazım önce sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin Rabbim ...
elifensarzeynep Mervisnese valla canım iki oğlumda da çok üşüdüm.hatta burda senin gibi post açtım.kısıden kişiye değişiyo bazen
mrvis05 Mervisnese hic alakasi yok bebegim erkek ama hamileligumin ilk zamamlarindan son gunlerine hep sucak basti beni
Beklenmeyenmucizem Mervisnese bende tutmadı yaz boyu yün çorapla hırkayla gezdim kızım oluyor🙈🙈 bir umut böyle şeylere inanıyoruz ama önemli olan sağlıklı olsun yeter😊 inş allah gönlüne göre verir hayırlı sağlıklı bir evlat sahibi oluruz😊🤲🤲
Beklenmeyenmucizem Mervisnese bu meraklar yok mu zaten be geliyorsa ondan geliyor 😂😂 hayırlısı olsun hepimiz için🙈🙈
YsmnNuh Bende tuttu bu hurafe 😀 kızımda yanıyordum oğlumda üşüdüm hep bu gebeligimde de üşüdüm ve halen de üşürüm erkek olacak bu da... ama dediğim gibi bence hurafe