naneliseker_ Kızlar rahimin alt tarafı sürekli batma tarzında agri oldu. Adete 8 gün var umarım gebelikte. Sizde yaşadınız mı gebeler özellikle?
Beren02 naneliseker_ merhaba. Batma oldu demişsiniz bende de oluyor. Aynı yerde birisi çimdikler gibi bir acı 2-3 saniyede ara ara aynı yerde. Siz de mi buna benzer bir şey yaşadınız? Sizinki nasıldı
Mavisim3457 naneliseker_ Bende 1 ay adet ağrısı hergün yaşadım kasık ağrısı sancı gibi, ilk bir ay normal yerleşmek için, Allahım gönlünüze göre versin inşallah
Kubra00111 naneliseker_ aynı bende de öyle sağ ve solda batmalar oluyor karnımda ağrı oluyor regl 4 gün kaldı
Hayal23455 Benim de adetim iki gün gecikti aynı sizin gibi dol ve sağ kasıkta batmalar oluyor. Aynı zamanda adet olacakmış gibi belim ağrıyor 🤷🏻♀️