mrsozturk hiç korkutma kendini ilk kez doğum olunca neye uğradığını şaşıyorsun daha iyi oluyor o an korkuyu düşünmüyorsunuz sadece sağ salim bebeğine kavuşmaktan başka ne kesiyi nede özel bölgeyi uyuşturmak için yapılan iğneyi hissettim ne de anlatılanlar gibi tüm vücudun da kemiklerin kırılıyor diyorlardı bende çok korkuyordum ta ki sancı gelip doğuma girene kadar ne kadar sakin olursan bağırmaz ıkınırsan güzelce derin derin o kadar kolay oluyor gıkım çıkmadı 4 bilemedin 5 ıkınmada o kadar bile değildi çıkıyor hemen sancı olayı zor inan bana doğum daha kolay