Beyicee merhaba benim bebeğim 1 hafta yoğun bakım da kalmıştı ilk doğduğunda cıkarırken hemşireye sormuştum o da aldırmayı önermiyorum göbek dişmeden ama rahatsız olmaya da haklısın bende olsam banyo yaptırırdım yaptır ama göğebiği çok iyi kurula pamukla nemli kalmasın bence hastaneden cıkıp eve gelecekseniz yaptırmayın banyosununu riske atmayın 1 hafta sonra göbek düşüyo Gönül rahatlığıyla yaptırırsınız🌺