Shnbsk yaren123 2700 olmuş bizimkisi boyu 47 biraz kısa sanki hala hastane çantamı hazırlamadım hafta içi hazırlayacağım büyük ihtimalle sende durumlar ne
Kanarya yaren123 37+5 iz :)) 3100gr dı ptesi günü kilosu :) bavulum hazır, oğluşumun vakti zamanında gelmesini bekliyorum 💪😬 ayyy sanki son günler geçmiyor gibi, bide nezaman olacağı belli olmadığı için ayrı bi heyecan var 😬
BusraBaturu yaren123 26 kasım sezaryan oluyorum 2. Dogumum olcak 37+4 deyiz ufak sancılarım var beklenen tarihten önce gelicek gibi 😀 3,500 kiloyuz
istanbulluanne yaren123 Bu gün gittik tam 37+0 . 2900 gr 51 cm zayıf sanki azck çocuğum 😏 tahmini 7 aralik doğum tarihi erken geç ne zman gelirse normal bekliyroz su anlik 😊
yaren123 Shnbsk kaç haftalıksın ? Bizim de 29kasım Doğum Allah izin verirse sezeryan olacam çantam felan herşey hazır kilomuz 2900 boyumuzu sormadık 37 yüz biz
Gamzeserdar 37+4 den selamlar hanımlar 36 da 2700 du boyuda 49 cm di perşembe randevumuz var yalancı sancılarıniz başladimii
Kanarya Gamzeserdar yalancı sancı dediğin nasıl oluyor 🙄 Benim bazen taş gibi oluyo göbeğim bikaç dk sonra normale dönüyo ama hemen uzanma ihtiyacı duyuyorum, genelde ayakta kalınca oluyo. Sizde de aynı şey oluyor mu?
Gamzeserdar Kanarya dün belimde ağrı vardı 10 dk sürdü devamı gelmedi ilk o zaman anladim yalancı sancı bu ama benimde göğsünün altı taş gibi bu haftalarda normal bencede büyüyor çünkü bebek taş gibi oluyor bir yere toplanıyor ama sancı falan yok normal diye beklemedeyiz
Haticeozlem Bend e 35 hafta 3 günlüğüm prensesimi.bekliuorum 3 gün onc e muayeneye gittiğimde 49 cm olmuştu kilomuzda 3 kiloydu 😍😍😍😍 maşallah kızıma 😍😍😍 hepinize hayırlı doğumlar. Bizimkinin boyu uzun olduğu için haftasına göre doktor 2 hafta erken gelebilir dedi
Kanarya yaren123 nst de düzensiz sancı çıkıyo ama hiç hissetmiyorum acaba omu sancı olarak çıkıyo anlayamadım :)
Kanarya Gamzeserdar neyseki yüzdük yüzdük kuyruğuna geldikk🤗🤗 hayırlısıyla sağlıcakla vakti zamanı gelince alalım kucaklarımıza🙏 Bizimde normal olacak inşallah beklemedeyiz minnoşu:))
Gamzeserdar Kanarya son zamanlar hoc geçmiyor bıkkınlık yorgunluk sinirlilik iyice ağırlaştık rabbim yardımcimiz olsun
Kanarya Gamzeserdar alın benden de okadar :( 30.haftada işten izine ayrıldım, bütün gün tv karşısında yatıyorum, iyice ağırlaştım bi çıkıp yürüyüş yapayım diyorum hemen yoruluyorum.
Slnmlh Bende 37+1 im kızlar. Kuzucum salı günü 3500dü. Biraz iriymiş 😍 Bel fıtoğından dolayı 27kasım da sezaryenim var🙏🏻 İyice ağırlaştım ve çatı kemiklerim beni majvediyor. Gece uyku yüzü görmüom 😞