LINA20 Kızlar 2 gündür ilk gün gece başlayıp aralıklı sancı olmuştu bugün de gece başlayıp aralıklız sancı oldu normal mı su gibi az az akıntı geliyor korkuyorum
LINA20 Yatadyes001 acil de doktorlar ilgilenmiyorlar ilçede oturuyorum kadın doğum doktoru da gitti yardımcı olacak kimse de yok