Aynenkanka Ezgiliiii benim bebeğim biraz zayıftı başta prima 1 beden büyük geldi sızdırma yaptı o yüzden sleepy kullandık. Olmazsa artık alerji testi yaptırıcam haftaya 1 ay kontrolümüz var
Tufan_aras Aynenkanka yaptırabilirsin alerji de olabilir tabi dönem dönem oluyor ne yazık ki rahatlatmaya çalış açık bırakabilirsin popusunu alt bezi ser üstüne de temiz bir ince bir örtü epey açık kalsın
Etkinmhmt Aynenkanka hamezing var bide doktorunuza onu Bi sorun benim kızımda Bi kere çok kötü olmuştu acile zor götürdük çocuğumu ağlamaktan acısından sizi çok iyi anlıyorum hemen o iyi gelmişti rahatlatmisti
Sukran2022 Aynenkanka canım benim öğrendim fito ve travazol karıştırıp sürmüş canım benim ben gördüm çok kötüydü kesin denemelisin fotoğraf atmayı bilsem buradan yollardım sana da ☺️
Tgcccc Aynenkanka kantarın yagı ve zeytnyagini ince bi fisfisa dok sık ve acık bırak altını insallah gecer
Aynenkanka Eemoom zeytinyağını yapayım, dediğini kremi de öğrenme şansın var mı kuzum doktorumuza sorayım
Eemoom Aynenkanka yarın kuzenime bi sorayım eğer hatırlıyorsa ismini. Zeytinyağı iyice soğuyunca sürün ama kontrol edin mutlaka
Mrvrgn Gecmis olsun bizim de oldu ayni sekilde hatta 1 ay dan fazlada gecmedi degisik bi hal almisti artik eczaneden aklima gelebilecek butun kremleri aldim bide eczaci bi karisim yapmisti onuda aldim ama hic bir sekilde fayda etmedi sonra birisi okutun dedi okuttuk bide kantaron yagi surdum en son carem ve 1 haftada cok sukur azaldi Aynenkanka
Aynenkanka Mrvrgn kantaronu deneyeceğim organiğini bulmak lazım. İnşallah sizinki de bizimki de geçer 🙏☹️
CmreKsidar Aynenkanka süt ve süt ürünleri yeme dene istersen bi bende deneyeceğim insallah değildir. Bizimde vardı ama çok aşırı değildi penaten diye bir krem vardı ben onunla geçirdim 🌸
Erbe Aynenkanka benim kizimdada vardı çocuk doktoru hamazinc die bı kremle trosyd krem verdi sabah akşam düzeldi kullanmadığım hiç birşey kalmamisti pisigi kaniodu artik
Aynenkanka Erbe trosyd eczacı verdi bugün, m furo diye bir krem ile birlikte karıştırıp sür dedi ama sürdüğüm gibi çocuğun suratı kıpkırmızı oldu alerji yaptı kremler dokundu asla kullanmam o yüzden ☹️ çok teşekkür ederim kuzum
Aynenkanka CmreKsidar hiç tüketmiyorum canım, gebelikte illallah gelmişti onları yemekten ama gluten vs de olabilir, ya inşallah değildir ☹️
Erbe Aynenkanka troysyd yapcagini düşünmüyorum dieri olabilir oğlum dada kullandım bu kremi oğlum alerjik bebekti dieride dediğim gibi hamazinc doktor yazdı çok ince tabaka sur fedi ikinci gün düzelmeye başladı şuan hiç birseyimiz kalmadı bir hafta kullandık ve kullanmadığım hiç birşey kalmadı burda yazılan herşeyi kullandım zeytin yağı kantaron pudra Bepanthol hametan sudocrem başka markalar hiç biri ise yaramadi bu ikisi yaradı sadece
Yoncaburak Aynenkanka zeytınyag denediniz mi yegenımde aynı pişik oluyordu ne yaptıysak geçmemişti zeytınyag iyi gelmıstı
Aynenkanka Yoncaburak şimdi yukarda yazmışlar ısıtıp soğutup sürün diye, deneyeceğim az sonra teşekkür ederim 🙏
MahirZeynep Aynenkanka merhaba bebeğinizin besin alerjisi olma ihtimali çok yüksek. Süt veriyorsanız sizin yedğiniz bişey etkiliyor olabilir. Ayrca kantoron yağını hiç denedniz mi? Bizimde besn alerjimiz vardı kantoron yağı kullanıyorduk
Aynenkanka MahirZeynep kantaron yağı çok yazan oldu ama yenidoğana kullanılır mı ki emin olamadım. Siz kullanmış mıydınız