Regli günümden önce test yaptım negatif çıktı bende sallamadım dedim demek ki yok yani sıkma canını falan kendimi inandırdım yok diye sonra bugün regl olmam lazımdı ve reglimde hep düzenliydi. Regl olcak gibi ağrım var ama gelen giden yok ayıptır söylemesi regliden önce kahverengi akıntım falan olurdu o bile yok. Acaba kan testine gideyim mi yoksa bekliyim mi bilemedim normal idrar testi alacaktım ama sonra dedim idrar testi çok yanıltıcı ama negatiftir diyede gidesim gelmiyor kan testine napsam sizce