Bayramdan önce bende bir enfeksiyon geçirdim ama boğaz enfeksiyonu değildi 10 gün ter halsizlik eklem ağrıları iştahsızlık oldu doktor banada tavsiye etti ateşim olmadığı için antibiyotik kullanmak istemedim . kullanmadığım için suyum azaldı şuan hala sınırda (32+6) Kadın doğum doktorum keşke kullansaydın dedi .
Beta vs ise gebelerin kullanabileceği ilaçlar da var en azından ilk birkaç gün kullanmalısın, ateşin yoksa evde nane limon, bal limon karabiber vs ile geçirmeye çalış .
Geçmiş olsun